miercuri, 13 aprilie 2011

Let’s start!

Aţi auzit probabil de multe ori vorba: orice început e mai greu. Nu mai e aşa de greu, atunci când ştii ce ai de făcut, eşti hotărât, constant şi pui suflet în ceea ce faci. Voi fi printre tinerii (dacă mă mai pot numi tânăr) care vor să participe la Întâlnirea Mondială a Tineretului de la Madrid din august anul acesta. Ar fi pentru a doua oară când particip la un astfel de eveniment. Prima dată am fost la Roma în anul 2000 şi după acea experienţă mi-am zis că neapărat trebuie să mai ajung la o astfel de întâlnire. Deşi au mai fost de atunci încă trei întâlniri mondiale (printre care una şi în Europa, deci aproape), nu am mai participat. După întâlnirea de la Sidney din 2008, aflând că următorul ZMT se va ţine din nou în Europa, mi-am pus în gând că musai trebuie să merg. La un moment dat am bătut în retragere, mai ales după ce am venit de la Medjugorje de Anul Nou, asta mai mult din motive financiare, însă dorinţa de a merge totuşi la Madrid este prea mare, aşa că am făcut (şi încă mai fac) eforturi ca să pot participa. Hotărârea e luată şi dacă nu intervin alţi factori neprevăzuţi, voi fi la ZMT. Bucuria mi-e mare şi n-aş vrea s-o ţin doar pentru mine. Îmi place să împărtăşesc şi cu alţii ceea ce cred că poate fi edificator într-un fel sau altul pentru cineva. Aşadar, din vorbă-n vorbă, ajungem la felul acestui blog. Iniţial m-am gândit ca acest subiect să-l postez pe blogurile mele dar pe urmă am zis că e o temă destul de mare, încât merită o atenţie separată.

Acest blog este dedicat evenimentului ZMT Madrid, dintr-o perspectivă personală. Postările cele mai intense le prevăd în august în special când voi fi acolo. Sper, în măsura timpului şi a posibilităţilor să pot întreţine un jurnal cu fotografii, (poate şi video), gânduri şi opinii personale, direct din mijlocul evenimentului. Va fi un blog de pelerin la ZMT, un blog prin care sper să împărtăşesc celor de acasă câte ceva din pulsul ZMT aşa cum îl percep.

2 comentarii:

  1. succes! minunata idee, si eu voi scrie despre ZMT si voi posta fotografii pe un blog special dedicat. cred ca o sa fim mai multi care vor popula spatiul virtual cu acest eveniment, si e bine ca-i asa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm, ar fi a 3-a intalnire la care as participa desi ca si varsta fizica nu prea as avea ce cauta pe acolo dar ca si varsta sufletului ma incadrez perfect. Cred ca pasiunea ta pentru imagine s-ar combina perfect si cu ideea ca pe langa aceste materiale sa fie introduse si mici marturii audio si chiar video. La asta te-as putea ajuta. Si ar mai fi o propunere poate ar fi mai bine sa ne unim cu totii sa realizam acest lucru, nu fiecare separat...think about! Mona

    RăspundețiȘtergere