duminică, 7 august 2011

Am intrat în linie dreaptă

Mâine (8 august) e plecarea către ZMT (Ziua Mondială a Tineretului) care va avea loc între 16 şi 21 august la Madrid. Voi merge cu tinerii din dieceza romano-catolică de Timişoara şi am înţeles că suntem în jur de aproximativ 150 (3 autocare). De ce plecarea e aşa devreme? Pentru că mai întâi până ajungem în dieceza în care vom sta patru zile înainte de Madrid (11-15 august), vom opri pe drum în Italia la Veneţia şi Murano (9 august) şi vom înnopta în apropiere de Verona la (Peschiera del Garda). Ziua de 10 august o vom petrece la Peschiera del Garda, iar seara vom pleca spre Barcelona. În 11 august-dimineața vom ajunge la Barcelona şi vom sta până după masa. Apoi vom pleca spre La Vall d' Uixo în Dieceza de Castellon unde vom face prima poposire mai lungă până pe 15 august.

Din 15 august vom fi la Madrid unde timp de şase zile voi avea ocazia să simt pulsul unei ediţii Mondiale a Tineretului Catolic. Fac o paranteză, particip pentru a doua oară la un asemenea eveniment. Prima oară am participat acum 11 ani la Roma la GMG 2000. Mi-a plăcut aşa de mult, încât am ţinut neapărat să mai revin la o astfel de ediţie. În seara de 20 spre 21 august va fi o noapte de veghe pe aeroportul Cuatro Vientos unde va fi prezent şi Sf. Părinte Papa Benedict al XVI-lea.

Şi la întoarcere ne vom opri în două locuri, la Lourdes (22 august) şi la Monaco (23 august). Pe 24 august sunt(-em) acasă.

E un timp destul de lung şi de intens, în care vor fi multe chestii frumoase, dar şi mare oboseală. Îmi amintesc că şi acum 11 ani când am mers la GMG-Roma, a fost obositor, dar atmosfera întâlnirii (au participat în jur de 2 milioane jumate de tineri din toată lumea) ştergea cu buretele toată oboseala.

Bun. Mă întorc la pregătirea bagajului şi la alte lucruri ce le mai am de finalizat până la plecare. Mi-am dat seama mai ales în ultimele zile, cât de mult contează fiecare clipă, dacă vrei să fii bine organizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu