vineri, 2 septembrie 2011

Pregătirea pentru Madrid (zilele în dieceze)

Suntem tot mai departe de evenimentul ZMT. Problemele cotidiene trebuie rezolvate şi pe lângă faptul că timpul trece mai repede, chiar dacă am decis să continui să vă împărtăşesc câte ceva din experienţa ZMT (prin scris, dar mai mult prin fotografii), nu voi putea sări aşa de mult peste firul cronologic. De fapt deja am făcut un compromis, sărind peste obiectivele vizitate până am ajuns în Dieceza de Segorbe-Castellon, la Vall d’Uixo, locul unde am stat înainte de Madrid (Zilele în dieceze). De Veneţia, Murano, Peschiera di Garda şi .. BARCELONA, într-un alt episod pentru că nu fac neapărat obiectul ZMT, dar nu sunt nici de lepădat.

Aşadar am ajuns în seara zilei de 11 august în orăşelul Vall d’Uixo (ei îi spun sat, dar e oraş în toată firea). Am fost cazaţi într-o cochetă sală de sport, iar voluntarii au fost drăguţi cu noi şi ne-au creat un confort plăcut de care ne-a fost dor mai ales la Madrid. Gazdele au organizat super-fain Zilele în dieceze pentru grupurile de pelerini care au ales dieceza de Segorbe-Castellon. (mă opresc momentan aici, dar voi continua postarea-deocamdată vor grăi mai mult fotografiile pe care le-am făcut)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu