marți, 27 septembrie 2011

Foto: Z M T: Zilele în Dieceze 11-15 august şi Madrid 16-21 august

Iată cele 403 de fotografii alese din … foarte-foarte multe câte am făcut în Spania. Aveţi mai jos patru albume cu imaginile pe care le-am făcut de când am sosit la Vall d’Uixo şi până am plecat de la Madrid. Trei albume sunt cu Zilele în Dieceze, iar un album cu întâlnirea de la Madrid.

Până acum am pus imagini şi videoclipuri legate strict de ZMT (Zilele în dieceze+Madrid). Nu am postat (încă) şi fotografii de la opririle ce le-am făcut în cele aproape 3 zile până în seara zilei de 11 august (Veneţia, Murano, Peschiera del Guarda şi Barcelona), precum şi de la opririle ce le-am făcut după ce ne-am întors de la Madrid (Lourdes, Monaco şi Padova). Aş vrea aceste momente să le public într-unul sau două posturi separat, după care încet-încet închei capitolul ZMT 2011.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu