joi, 15 septembrie 2011

Video: ZMT Madrid 16-21 august

La Madrid am filmat mai mult ca în zilele din dieceze. Am vrut pe lângă fotografii (pe care am pus accentul cel mai mult), să am şi câteva videoclipuri.

1. Tocmai ce am ajuns la Madrid şi ne-am instalat la noua locuinţă de pe Str. Alicante 5. Au fost condiţii rudimentare dar parcă nu a contat aşa de mult acest lucru pentru că înafară de somn, duş, baie şi ... micul dejun, în rest eram tot plecaţi de dimineaţa până seara. Pentru prima oară ne-am amintit de Vall d Uixo cu plăcare. Sunt convins că şi azi ne mai amintim pentru a nu ştiu câta oară de localitatea din provincia Castellion cu aceeaşi plăcere şi nostalgie. (15 august)

2. În fiecare dimineaţă, înainte de micul dejun, ne adunam într-un faimos "cerc" pentru a rosti rugăciunea ZMT. (16 august)

3. Metroul era mijlocul principal cu care ne deplasam prin Madrid. Simplu, eficient .. dar şi cu înghesuială. (18 august)

4. Au fost zile în care voia bună a fost mereu pe străzi, muzică, oameni ok .. a fost o sărbătoare a credinţei trăită în mod tineresc. (18 august)

5. Cred că Anca a descoperit ce bine (şi mult) se mănâncă la chinezi ... timp de două zile tot acolo ne-am hrănit la amiază şi la cină. Eram după încă o zi de 18 august plină de oboseală. Ratasem şi întâlnirea live cu Papa Benedict ... însă la această cină am simţit căldura familiei care mă înconjura.

6. Piesa "Când viaţa ne pare lipsită de sens" cântată de tinerii din Eparhia de Cluj-Gherla, ajutaţi şi de cei din Eparhia de Oradea şi Maramureş. Loc: biserica "Resurrección del Señor", unde s-au ţinut catehezele şi Sf. Liturghie în limba română.

7. Tinerii din Dieceza de Timişoara intonând cântecul: "Noi mergem în lumina Lui". Era după sfânta Liturghie în ultima zi de cateheză-19 august. (Loc: biserica "Resurrección del Señor")

8. În drum spre Cuatro Vientos. Îi salutăm cu mult entuziasm pe brazilieni şi pe spunem glumind şi "hai pa" în acelaşi timp aproape. (20 august)

9. După un drum destul de obositor, tocmai păşeam pe aerodromul Cuatro Vientos, locul unde ne-am adunat în zilele de 20 şi 21 august în jur de 2 milioane.

10. Înafară de veghea şi Sfânta Liturghie Solemnă care durează doar câteva ore ... în restul timpului, organizatorii au avut grijă să menţină o atmosferă plăcută de voie bună. (20 august)

11. Bee-nedic-to!!

12. La un moment dat ne-am pomenit cu nori din ce în ce mai negri pe cer. Nu-mi venea să cred că va veni o furtună aşa de serioasă. Unii îşi doreau această ploaie alţii poate nu. În acest clip, un dans al celor de culoare care se zice că e "dansul ploii" (ori ca să vină, ori ca s-o alunge)

Clipurile nu sunt cine ştie ce din punct de vedere al calităţii şi ştiinţei de a filma, însă ideea cu care le-am făcut a fost să surprind într-un stil cât mai simplu şi spontan din pulsul ZMT-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu