sâmbătă, 10 septembrie 2011

Video: ZMT zilele în dieceze

Am filmat mai puţine momente pentru că nu aveam o cameră video, ci un aparat foto plus că de regulă nu mă atrage faptul de a filma ci mai mult de a face fotografii. Am ales patru videoclipuri cu câteva momente pe care tinerii din Dieceza de Timişoara (şi o parte din tinerii din Eparhia de Lugoj) le-au petrecut la Zilele în Dieceze. Toate cele patru filmări de mai jos au fost realizate pe 13 august în localitatea Segorbe (Spania)

1. Sfânta Liturghie solemnă celebrată în catedrala din Segorbe (dieceza de Segorbe-Castellón). Au participat aproape toţi pelerinii înscrişi în această dieceză.

2. După terminarea Sfintei Liturghii solemne, în drum spre seminar am cântat ceva specific locului de unde venim: cântecul "Andri Popa"

3. După Sfânta Liturghie, ne-am îndreptat cu toţii în curtea seminarului unde urma ca fiecare ţară ce s-a înscris pentru ZMT în dieceza de Castellon să prezinte câteva momente artistice. Dieceza de Timişoara a prezentat trei dansuri, unul din Caraş, al doilea sîrbesc iar al treilea, cunoscutul dans al pinguinului. În clipul de mai jos, primul dans, cel din Caraş.

4. Momentul artistic al Diecezei de Timişoara (continuare). În acest clip: Dragana şi Dansul Pinguinului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu